جلسه مشاوره رایگان

نوبت آنلاین دکتر سمیرا مصباح

نوبت آنلاین دکتر سمیرا مصباح

خانم دکتر مصباح یکی از بهترین پزشکان و جراحان زیبایی کشور می باشند. ایشان با بیش از 5000 عمل موفق در زمینه های لابیاپلاستی، لیفت واژن، تنگ کردن با نخ، سفید کردن و تقویت نقطه جی سایر خدمات مشابه در این رشته از بهترین پزشکان کشور می باشند. از آنجایی که بیشتر مراجعین با عنوان بهترین پزشک زنان ایشان را در موتورهای جستجو پیدا می نمایند باعث افتخار است که همواره تلاششان بر بهتربودن بوده است. ایشان عضو انجمن بهترین جراحان آمریکا نیز می باشند.

پزشکی زنان چه شاخه ای از پزشکی است؟ 

بانوان در طول زندگی خود به دلیل شرایطی که در آن قرار می گیرند و تحولاتی که بدن آنها دارد، با بیماری ها و بعضا آسیب هایی روبرو می شوند. شروع دوران قاعدگی و مسائل مربوط به آن، بارداری و وضع حمل از جمله شرایطی است که بانوان با آن رو به رو هستند. گذشته از این موارد برخی از بیماری ها وجود دارند که مربوط به ناحیه تناسلی بانوان می شود.

نوبت آنلاین دکتر سمیرا مصباح

نوبت آنلاین دکتر سمیرا مصباح

عدم اطلاع از این بیماری ها و یا وجود شرم و حفظ عفت بانوان در گذشته از مراجعه به پزشک خودداری می کردند و به این ترتیب جان خود را از دست می دادند. از این رو در پزشکی شاخه ای به عنوان پزشکی زنان یا جینوکولوژی (Gynaecology) به وجود آمد تا زنان بتوانند به راحتی به متخصص زنان مراجعه کرده و به راحتی به درمان بیماری خود بپردازند. هر چند در بسیاری از کشورها مردان نیز در این زمینه فعالیت دارند و به درمان بیماران می پردازند.

نوبت آنلاین دکتر سمیرا مصباح نوبت آنلاین دکتر سمیرا مصباح نوبت آنلاین دکتر سمیرا مصباح

نوبت دهی دکتر سمیرا مصباح

مرحله اول


از روی تقویم تاریخ مراجعه و در ادامه ساعت مراجعه خود را انتخاب نمایید

مرحله دوم


اطلاعات اولیه نام، نام خانوادگی و تلفن همراه خود را وارد نمایید.

مرحله سوم


به صفحه ثبت نوبت منتقل شده و پیام تایید نوبت دریافت نمایید..

https://drmesbah.com/
1403-07
شنبه یک شنبه دوشنبه سه شنبه چهار شنبه پنج شنبه جمعه
31123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829301234